Go Back   The Construct Forums > General Discussion
User Name
Password


Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
91 - 05-24-2008, 12:15 PM quote
EmperorsChamp
Alviss - All-wise
 
EmperorsChamp's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Location: homeless
Posts: 1,386
Offline

hmm, thats strange. I never made fun of you Zaxxy

"Carry my will as a torch. With it, destroy the shadows."
 
92 - 05-24-2008, 04:42 PM quote
Zaxxman
Clueless Noob
Divine Order of the Hammer
 
Zaxxman's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Location: Less colder north
Posts: 2,965
Offline

;( lets never fight again
hey, i feel a movie coming on
must...find...it


Revenge Is A Dish Best Served Cold...
...
And Screaming
 
93 - 05-26-2008, 08:35 PM quote
Hotchik
rufus!
 
Hotchik's Avatar
 
Join Date: May 2007
Location: wisconsin :P
Posts: 314
Offline

Quote:
Originally Posted by Eolk
Hotchik, sorry for rick-rolling you. DarthAndrew told me that you helped, and, it had been a while seen I pulled off a rick roll on someone...

No prob Eolk , i got Andrew back anywayz so im cool

Du mår bra va? Att veta att du har lämnat mig här väntar din retur .. Haha du gör mig låter så lamt, du douheshit.!
MSN: [email protected]
 
94 - 05-27-2008, 01:21 AM quote
Zaxxman
Clueless Noob
Divine Order of the Hammer
 
Zaxxman's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Location: Less colder north
Posts: 2,965
Offline

Quote:
Originally Posted by Hot
I got andrew back anywayz

i wonder how.....
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:  Me an hot.png
Views: 112
Size:  78.7 KB  


Revenge Is A Dish Best Served Cold...
...
And Screaming
 
95 - 05-27-2008, 04:28 PM quote
Hotchik
rufus!
 
Hotchik's Avatar
 
Join Date: May 2007
Location: wisconsin :P
Posts: 314
Offline

Not like that ya nasty =P
oh and plz tell me thats not a screenie of you and someone else besides meh

Du mår bra va? Att veta att du har lämnat mig här väntar din retur .. Haha du gör mig låter så lamt, du douheshit.!
MSN: [email protected]

Last edited by Hotchik : 05-27-2008 at 04:29 PM. Reason: Had to edite summin
 
96 - 05-28-2008, 02:04 PM quote
Zaxxman
Clueless Noob
Divine Order of the Hammer
 
Zaxxman's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Location: Less colder north
Posts: 2,965
Offline

remember rasplands, the day i first found out about creativeness with mount pads...
also, chrisp was watching us, then bln called me away.
All good fun...REALLY good fun


Revenge Is A Dish Best Served Cold...
...
And Screaming
 
97 - 05-29-2008, 09:07 AM quote
Cornucopia
That One Guy
Divine Order of the Hammer
 
Cornucopia's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Location: Krash's Basement
Posts: 970
Offline

Hell, I'd help if Krash gave out moderator applications,


hum.. The old days were better.. meaning back around 2003/04, when Construct and the ol crew were on every so few days, when the Browser worked... >_<

----------------------------------------------------------------------

Last edited by Cornucopia : 05-29-2008 at 09:11 AM.
 
98 - 05-29-2008, 10:32 AM quote
Zaxxman
Clueless Noob
Divine Order of the Hammer
 
Zaxxman's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Location: Less colder north
Posts: 2,965
Offline

Why dont you just call construct and pull him back?


Revenge Is A Dish Best Served Cold...
...
And Screaming
 
99 - 05-29-2008, 11:45 AM quote
Flazor
is posting
 
Flazor's Avatar
 
Join Date: May 2008
Location: The Philippines
Posts: 139
Offline

=O hey zaxx who are those guys in the thumb ??? Dude that sooo ......i dont know
 
100 - 05-29-2008, 02:29 PM quote
Zaxxman
Clueless Noob
Divine Order of the Hammer
 
Zaxxman's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Location: Less colder north
Posts: 2,965
Offline

take a wild guess?


Revenge Is A Dish Best Served Cold...
...
And Screaming
 
Reply


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Mentulmhat VS. Vazolyth XwwNeow400 General Discussion 76 02-25-2009 01:57 PM
Hey Deflun General Discussion 28 02-16-2009 12:59 PM
Look Who's Back Phantom139 The Construct 183 02-15-2009 09:15 AM
help ergo46 General Discussion 8 01-29-2009 12:34 AM
I love Eolk. UberMan The Construct 27 05-19-2008 05:49 PM



All times are GMT -7. The time now is 02:51 PM.
Powered by: vBulletin Version 3.0.3
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.